Driftstatus

 
 


SERVICE

Der er indgået aftale med Dansk Kabel TV, så medlemmerne selv kan kontakte servicefirmaet ved driftsforstyrelse.
Se kontaktoplysninger i højre side

Bemærk
Ved fejl efter stander i skel er evt. udgifter for medlemmets regning og Antennelauget uvedkommende.


 

 

Inden du ringer til support.

Inden du ringer til support, bedes du først prøve nedenstående, for at se om det løser dit problem.

Har du problemer med at komme på internettet?

Kan du se alle dine TV kanaler?
Hvis du heller ikke kan se TV, betyder det at problemet ligger et sted, inden signalet bliver fordelt rundt i huset. Der skal formegentlig en tekniker ud og fejlfinde installationen.
Nummeret til Dansk Kabel TV finder du her i højre side.

CISCO modems:
Lyser de fire lamper (Power, DS, US og Online) fast?
Hvis ikke, kan du prøve at genstarte modemet, og har du egen router, skal du også genstarte denne, men tænd først routeren når modemet lyser i lampen “online”.
Blinker lampen “DS” eller “US”?
Hvis de gør, skal du tjekke at antennekablet er monteret korrekt, og tjekke at kobbertråden ikke er bøjet.
Har du stadig problemer, kontakt da Stofa. Nummeret finder du her i højre side.

Har du problemer med at se TV?

Har du samme problem på andre TV?
Hvis ikke, skal du tjekke om din egen installation lever op til kravene.
Du kan se mere her: Digital Indstilling.
Mangler du alle programmer for en programpakke?
Hvis du gør, kontakt da supporten.
Nummeret til Dansk Kabel TV finder du her i højre side.

 

 

 

 

 

 

Lukket for kommentarer.